پرازاشکم ولی همیشه میخندم به سختی به قول فروغ که میگه شهامت میخواد سرد باشی و گرم بخندی



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت16:29---4 مرداد 1393
تو چشمای پر از اشکم به دنبال چی میگردی؟
منو بازیچه ی دست هوسهای خودت کردی
میگفتی مال هم میشیم یه روزی تو ابدا" ما
اما تو از اینجا داری میری بدون من خودت تنها
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست تموم آرزو های منو کشتی با بی رحمی
تو از عاشق شدن حتی یه خط شعرم نمیفهمی
خیانت کردی بی احساس یکی رو تو دلت داشتی
که عمری عشقمو پای یه حس ساده میزاشتی
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تورو میخواست
داری میری برای من همین جا اخر دنیاست
پاسخ:مرسی چقد فاز بالا میحرفی ب سنت نمیاد ایلی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:45 ] [ ლ❣❣fahime❣❣ლ ] [ ]