خصوصیات متولدین ماه ها                                                                                                                                                   فروردین:کصافط                                                                                                                                                                اردیبهشت: کصافط                                                                                                                                                                 خرداد:کصافط                                                                                                                                                                        تیر:کصافط                                                                                                                                                                         مرداد:کصافط                                                                                                                                                                        شهریور:کصافط                                                                                                                                                                     مهر:کصافط                                                                                                                                                                          آبان:کصافط                                                                                                                                                                           آذر:کصافط                                                                                                                                                                             دی:کصافط                                                                                                                                                                            بهمن:باحال خوشگل خوشتیپ با شعور مودب با استعداد تو دل برو                                                                                            اسفند:کصافط                                                                                                                                                                          به جون همتون راست میگمخنده        



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت14:19---26 آبان 1393
فهیم من تیرم کصافطم من خوشملم مهربونم کصافط شدم

fatemeh
ساعت18:04---18 مرداد 1393
الهی بمیییییییییییری بمیییییییییری بمیییییییریمن فروردینی امدخمل ب این گلی خوشملی جوجویی بلایی کصافط پسرخالته
پاسخ:رفیقم تو جیگره خودمی نفسم تو ماهی یدونه ای محض نمونه ای فدات شممممممممممممممممممممم مرسی ک اومدی وبمو دیدی


elham
ساعت13:13---16 مرداد 1393
خخخخخخخ فهی حالا شاااااااااااید شااااااااااااید من کصافط باشم ولی توهم دست کمی ازمن نداری...تازه اینم بدون اگه شمسی خانوم همسایمون تو دل برو باشه تو عمرا خخخخخخ
پاسخ:توکه کصافط هسی الی بعدشم لابد شمسی خانومم مث من بهمنی باشه ک تو دل بروه خخخخخخخخخخخخخ


negar
ساعت14:42---15 مرداد 1393
فهی زود باش اردیبهشتی هارو بنویس ... نمیدونم یه چیزی بنویس حالا البته به جز صفت های بد سرطانی هم خوبه هاااوگرنه هک میشی
پاسخ:گمشو نگار کی میخواد هکم کنه عقرب خخخخخخخخخخخخخخخخ عمرا باران چرا دیگ نمیایی پرشین دلم برات تنگ میشه دیونه بیا دیگ


نگار
ساعت17:49---14 مرداد 1393
فهی نمیدونستم من کصافطم خوب شد گفتی
پاسخ:حالا ک فهمیدی کصافطی خخخخخخخخخخخخ


puorlove
ساعت11:09---7 مرداد 1393
به نام آنکه اشک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد بهمنی ها بی وفان و جنبه ی محبت ندارن نباید بیشتر از کوپونشون بهشوون محبت کنی چون برات طاقچه بالا میزارن ولهت میکنن طوری که یک عمروقتی یادت بیفته پوزخند رو لبت بیاد
بهمنیا خیلیم ادمن خوبن خیلی مهربونن اون موقع ک بعضیا زرت و زرت تموم میکردن و اشک درمیوردن مث چی منت کشی میکردن بهمنیا غرورشوشکوندن ی بار غرورت شیکست صدبارگفتی پوزخندم میزنی بزن خیالی نیس


puorlove
ساعت20:26---5 مرداد 1393
ببین خانوم بهمنی ادما از چیزایی که ندارن دم میزنن
نظرت برام مهم نیس برو هرجا دلت میخواد ببین تا بفهمی


ایلیا
ساعت21:25---4 مرداد 1393
مــن آبانی ام ، محـــکَــــم تَـــر از آنَـــم کـــه

بَـــرای تنــها نــبودنَـــم

آنچـــه را کــــه اســـمش را

غــرور گــــذاشتــــه ام

بَــــرایت بــه زَمیـــن بکــــوبـَـم

احـســاس مَـــن قیمتــی داشــتــــ ،کــــه تــــــو

بَــــرای پَــــرداخــت آن فَقیــــر بــــودی ....!


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

نمیدونم بگم خسته شدم یا دیگه عادت کردم به این رفتارهای مردم
تو خیابان که راه میرم مردم جلومو میگیرن میپرسن تو آبانی هستی ؟
میگم بــــــــــــــله ، از کجا فهمیدین ؟
میگن از جذابیتت !!!!

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

آبانیا ﻣﺨــــﺎﻃﺐ نیستند ﮐﻪ ﺧﺎص بشن ...
آبانیا خاصند ﮐﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ میشن..


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

یک اصل هست تو دنیا از قوانین نیوتن هم با ارزشتره
و اون اینه که آدم بدنیا نیاد ولی اگه اومد "آبـــــــانی"باشه


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

قانـــون آخـــر نیوتــون :
زمین اصلاً جــاذبــه ندارد ،
سیب ها به " عشــق " آبانی ها " ، می افتند....


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


من متــــولـــد آبان هستم...
بیشتر عـــادت به عـــادت نکردن دارم ..
اگر از خطایت گذشتم، دلیل گذشت بعدی ام نیست ..
خودم هم نمیدانم چــــــــرا گاهی به بعضی ها ؛
بیشتر از عیارشان بهــــاء میدهم


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

هیچوقت تلفن رو روی یک آبـــــــــ♥ـــــــانی قطع نکنین
شاید دیگه هرگز نتونین باهاش حرف بزنین ....
حالا من تذکر دادم ...بعدا نگین ..نگفتی...


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

درود بر خودمون که همیشه اونی شدیمکه بقیه میخوان
ولی هیچکس اونی نشد که ما میخواستیم
ه همچین بزرگوارهایی هستیم ما آبانی ها


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

تست غرور یک آبانی , تست دوست داشتن توست .
اگر دیدی یک آبانی در برابر خطای تو از غرورش گذشت مطمئن باش تو را بیشتر از آنچه در متخیله ات میگذرد دوست دارد


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


آدم وقتی ،

یه حس تکرار نشدنی رو با یکی تجربه میکنه

دیگه اون حس رو با کس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه

بعضی حس ها خاص و ناب هستن..

مثل بعضی آدمـــــــــا مثل ما آبانیا ♥


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


آبانـــــــــــــــی هستم .....
به عقرب بودنم افتخار میکنم! چون کسی وجود نداره با یه عقرب بازی کنه! نیش عقرب کشنده ست! اما در عین حال بهترین دوست و همدم واسه کسیه که با مهربونی باهاش رفتار کنه ♥

❤❤❤ ❤ ❤❤❤
ما آبانیا نمیگیــم شاخیم یا خاصیـم

این مهمـه

.
.
.
.
.

تو کــــــ ِ شاخی یا خاصی درگیر مایی =))

اینه ارزِش ما آبانیا

❤❤❤ ❤ ❤❤❤


آی جماعت غیر آبانی
مراقب باشید............
بعضی از حرفا واسه ما فقط قابل بخشش هستن
اما........
قابل فراموش کردن هرگز...............


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


ﻭﺟﻮﺩ ﯾﮏ آبانی...

ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﺮکس نه تکرار ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.....

ﻧﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭی...


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


نیازی نیست انسان بزرگی باشید ...
آباني بودن خود نهایت بزرگیست


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


ﯾﻪ آباني ﻧﻪ ازت توضیح میخواد ، ﻧﻪ ﺩنبال دلیل میگرده ، نه دیگه کاریت داره !
ﻭﻗـﺘــﯽ ﺣـــﺮمته رابطه رو شکستی ، ﻓـﻘﻂ نگاهت میکنه ، ﺳـــﮑــﻮﺕ میکنه ﻭ
ازت فاصله میگیره... همین


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


اسم های مجــازی

تصویر های مجــــازی

مشخصات مجــــازی

و در بین این همه چیزهای مجازی
تنـــها یک چیز حقیقت دارد

آبانی بودن “ من و تـــو ”…


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


ما آبانیا مهم نیس که چند نفریم یا چرا ناراحتیم ..
شادیم یا دپرسیم
مهم اینه که هر چی‌ هستیم یه دستیم و یه رنگ
صافو صادقیم عین کف دست ♥


❤❤❤ ❤ ❤❤❤


آبانى جماعتو نميشه پيشبينى كنى چون غيرقابل پيشبينين
مغرورم... غرور خيلى خوبه اما بجاش! واسه بعضيا كاذبه اما واسه من جا داره
كلا به كسى رو نميدم... چون فكر ميكنم آدم همه رو راضى نگه نداره بهتره
مهربونمو سعى ميكنم كسي رو اذيت نكنم ولى... از آدماى حسودو دورو متنفرم


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

من آباني حالت تهوع میگیرم یکی زیاد از حد توو زندگیم کنجکاوی کنه ، زیادی با من احساس صمیمیت کنه ، به من امر و نهی کنه...
پا رو دم عقرب نزار!

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

امان از اینکه یه آبانی عاشق بشه
دیگه تا طرفو به دست نیاره کوتاه نمیاد
حتی اگه همه ی دنیا مخالفش باشن .....
کلا آبانیا یا خیلی عاشقن یا خیلی بی تفاوت .....

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

یادت باشد متولدین آبان که بجای فریاد زدن سکوت میکنند...
یک روزبجای اینکه صبر کنند، در را باز میکنند و میروند!
مطمئن باش

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

اونایی که پشت سر ما آبانيا چرت و پرت می گن 2 دسته می شن :

1- اونایی که آرزوشونه توی زندگیشون جای ما باشن و نمی شه

2- اونایی که آرزوشونه با ما باشن و بازم نمی شه :|


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

من یه آبانیـــم، زانو نمي زنم...

حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد!

زانو نمي زنم...

حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند !


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

کامل بودن را برای بقیه میگذارم...

من آبانيم...

هميني که هستم بهترینم ♥

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

باور کن فـرق زیادیسـت

بین کـم آوردن با کـوتاه آمـدن

یه آبانی هیچ وقت کم نمیاره تو گوشت فرو کن

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

آدمای خوشکلو جذابو باکلاس 3تا خصوصیت دارن

1.آبانین ♥

2.فراموشکارن

3....

.
.
.
.
اَه سومیشو یادم نمیاد

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

ما آبـــــــانیا بعضی مواقع اونقدر به ديــگران وفـاداریم که به خــودمون خيانت ميــکنبم...!!!

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

مهم نيست خوشگل باشي يا زشت!!
بخندي با اخم کني !!
تنها باشي يا نه !!
همينکه متولد "آبان" هستي يعني جذاب هستي!!!!!


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

سکوت یک آبانــــــــــی ....

هیچگـــاه از رضایـــتش نیست ..!

مـــــن اگـــــر راضی بودم ؛ سکـــــوت نمیکردم ...

مـــی خنـدیـدم ...!

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

ما آبانیا مهم نیس که چند نفریم یا چرا ناراحتیم ..
شادیم یا دپرسیم
مهم اینه که هر چی‌ هستیم یه دستیم و یه رنگ
صافو صادقیم عین کف دست ♥


❤❤❤ ❤ ❤❤❤

اگه یه روزی یه آبــــــانی بهت گفت «ببخشید اشتباه کردم»
بهتره قبول کنید چون
.
.
.

«خوب کردم اشتباه کردم»
آپشن بعدیه که بهتون ارایه می ده !

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

کلا ما آبانیا خیلی خودمونو دوس داریم، انقد که اگه خدای ناکرده گندی هم بزنیم لابد صلاح دونستیم گند بزنیم! مثلا خود من که هر وقت خرابکاری میکنم دست میندازم دور گردن خودم و میگم عیب نداره رفیق، ، لابد فکر کردی بهترین کار همینه. از این به بعد اگه صلاح دونستی گند نزن

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

دســــت زيره دســــت زياد هســـــت ولي.....

بالا دســــته ما آبـــــــــــانــیــــــــــــ ــــا دست نيســــــت

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

گرچه بنی عادم اعضای یک پيکرند
ولی آبــــ❤ـانیا
در آفرینش از همه سرترند

❤❤❤ ❤ ❤❤❤


از پسره ميپرسن شما آّبــــــــــــــــــــــانی هسين؟

ميگه: نه چ
پاسخ:ایلی عوضی خو چه خبره خو فهمیدم دیگ گفتی خود شیفته مغرور ولی بهمنیا مغرور نیسن ماهن تو دل برو شیطون مهربون دلشون قد گنجیشگه تاخر بااونی ک باهاشونه هسن همه چیو تحمل میکنن بد رفتاریارو تحمل میکنن اما اگ دله کوچیکشون بشکنه دیگ ول میکنن طرفو بهمنیا اگ عاشق بشن برالی عشقشون هرکاری میکنن رنگشون ابیه یعنی خوده اسمونن مث اسمون صاف و قشنگ و نازن هرکی با بهمنیا باشه خوشبخته چون باهاش خوشبخت میشه ی بهمنی دل شیکوندن بلد نیس اما اگ دلشو بشکونن ی جوری میره ک طرف اتیش بگیره با بهمنیا بودن لیاقت میخواد جذاب ترین ادما و باحالتریناشون بهمنین با بهمنی بودن لیاقت میخواد بهمنیا باهمه خوبن باهرکسی مث خودش رفتار میکنن ما بهمنیاهمینیم که هسیم شاخ نیسیم چون گاو نیسیم خاص نیسیم چون عقدای نیسیم بالا نیسیم چون پرچم نیسیم فقط ادمیم چیزی ک خیلیا نیسن *به سلامتیه ما بمنیا که ارزویی خیلیا هسیم بسلامتیمون


ایلیا
ساعت16:21---4 مرداد 1393
ما ابانی ها یه چیز دیگه ایم(من یک آبــــــــــانی ام)
مـن یـه آبــــانـیـم و بـه ایـن افـتـخـار مـیـکـنـم ...
هـمـیـشـه مـیـخـنـدم ...
بـا هـمـه کس نـمیپرم ...
غـرور دارم ولـی نـه واسـه رفـیـق ...
بـا هـمـه صـافَـم ...
بـد بـاشـی تـحـمـل مـیـکـنـم ...
ولـی از حَـدِّت کـه بـگـذری دیـگـه آدم حـسـابـت نـمـیـکـنـم

میگن زیبایی زن و مرد به با هم بودنشان است ، اما ی "آبـــــــانی" به تنهایی هم زیباست .
فدای همه آبانیـــــــــــــــــــــــــ ـا


ممکنه که یه آبانی منکر وجود چیز یا کسی باشه
ولی لزومی نمی بینه که اون موضوع رو به لجن بکشه ،
و یا حق اعتقاد به اونو از دیگران سلب کنه !

بعله ، همچین موجودات دموکراتی میباشیم ما آبانیا !

هارپاگ کامو برگردان از "آلبر کامو"




باید یه ابانی باشی تا پاییزو درک کنی تا بفهمی تنها بودن و خاص بودن
یعنی چی؟


وقتی یه آبانی عصبیه بهتره کسی دور و برش نباشه چون یا باید عصبانیتشو سر چیزایی که دور و برشن خالی کنه یا هیچی نگه و بریزه تو خودش.
اینجاست که تاآخر عمرش تودلش میمونه.
یه آبانی همیشه از ته دلش محبت میکنه،بهش شک نکن.
آبانی ها خیلی صبورن،سعی نکن بیش از حد اذیتش کنی چون اگه یروزی صبرش تموم بشه به ضرر خودته.
یه آبانی بیشتر باخودش درد و دل میکنه چون نمیتونه اونطوری که میخواد به کسی اعتماد کنه.
یه آبانی بیش از حد آرومه.
آرامششو بهم نریز!


غـروره یه ابــــــــــانـی مثـله ایمانِــش به

خداســتـــــ

نه میتونـی بِشکنیــش
نه برات میشکنتِــش

اینو هیــــــــــچ وقت فراموش نــکن ...



درسته ..
آبان ماهی واسه کسایی که دوسشون داره حسوده , فقط میخواد واسه خودش نگهشون داشته باشه
امااااااا بدجنس و خودخواه نیس , اگه بدونه با نبودنش حاله کسی که دوسش داره بهتره میذاره میره
اما از دور از ته قلبش واسه خوشبختیه عزیزش دعا میکنه و ...
همین.



ما ابانیها به عشقمون خیلیییی پایبندیم ولی یه رگ داریم که بی دلیل یهو میگیره....اگه بگیره قیده همه رو واسه یه مدت کوتاه میزنیم حتی عشقمون.... فقط باید یه مدت تنها باشیم، یعنی حتی خدا هم توی تنهاییمون پا نذاره تا کم کم یخمون اب شه....




آبان و آبانی رو :
.
.
.
.
.
.
.
.
و ....

والا

هارپاگ



کدوم ماه وجود داره که پدیده ی نجوم باشه به غیر از عقرب خودمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط میگن قمر در عقرب
اغا اغاااااااا فقط ابان همین تمام شد
تمام ماههای سال یا بیمزه هستن یا جوگیرن یا زیادی مهربونن اما فقط ابانیها به هیچکی رو نمیدن اراده کنن میخندن نیشم میزنن
جونم ابان جونمممممممم ابانیها لجبازیاتونو عشق است

از مهر گذشتم ولی جنس مهر من از جنس دیگریست
من میبینم و میشنوم اما به سادگی از آن نمی گذرم
از من خرده نگیر اگر کم میگویم صدها فکر در سر میپرورم..
من بیهوده سخن نمیگویم اما هر چه که میگویم از دل است...آن را باور کن

... من یک آبـــــــــــانی ام
بلند پرواز و منطقی..
من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم..
من عاشقم،
عاشق تو...تویی که گاهی نمیدانی اما همین که من میدانم کافیست...
من دوستان زیادی ندارم اما اینهایی که دارم تمام دارایی من هستند

من یک آبـــــــــانی ام
آزاده و لایق..
وقتی من به تو تکیه میکنم یا تو به من بدان بدون شانه های تو نمیتوانم زندگی کنم
تو یه اشاره یا گوشه چشمی بکن تا ببینی من خرامان با تمام هستی و نیستی به سوی تو می آیم..

من یک آبــــــــانی ام
آزاده و دلتنگ..
برای تمام گرفتارهای دنیا من وجدانم را با نان عوض نمیکنم..

من یک آبــــــــــانی ام
دلم زود میشکند بدان..

من یک آبـــــــــانی ام
و امروز که آبان تمام تمام میشود و آذر می آید بدان من همان آبانی میمانم
من رنگ عوض نمکنم
من یک آبانی ام!
با تمام وجود..
با افتخـــــــــــار یک آبـــــــانــــــــــی ام(ایلیا)
تقدیم به تمام آبانیا
ــــــــــــــــ
حتی الامکان سعی کنید ملاکتان برای انتخاب
آدمهای زندگیتان
آبانی باشه!!!
زیرا ...
صداقت .... آبانی
جذاب .... آبانی
اعتماد .... آبانی
@@@@@@@@@@

پاسخ:سمبل=آب گیر عنصر= هوا سیاره== زهره رنگ= آبی جیگرم بهمنیاا ماهن حرف ندارن تو دارن تو دل برون خونسردن دیر عصبی میشن جذابن با نمکن فرشته خون سخاوتمندن شیطونن پر جنب و جوشن تو عشقشون پایدارن خیلیم لجبازن پرازتضادن خیلی مهربونن عمرا کسی بتونه کارا و رفتاره ماهارو تشخیص بده غیر قابل پیش بینی هسیم عاشق ورجه ورجه کردن شیطونی هسیم دوسامونو خیلی دوس داریم اخرته مرامیم عاشق زمستونو برف بازی خندیدنیم همه رو خوشحال میکنیم گریه هامون پشت خندهامون قابم شده تا هرکسی نبینه ب هرکسی اعتماد نمیکنیم اگ اعتماد کنیم تا تهش هسیم هیچ وقت عوض نمیشیم هیچ کی نمیتونه عوضمون کنه کلا جذاب ترین ادما بهمنین عاشق بارونن زیرش راه برن و بوی خاک نم خورده و اتیش ک حرف نداره جونمونو میدیم براش عاشق خول بازیامونن همه مث اهن ربا همه طرفمون جذب میشن زود جوشیم اهل کلاس گذاشتنم نیسیم خیلی خاکی هسیم دل نمیشکونیم ولی خیلیا دلمونو شیکوندن دل شکستنو دوس نداریم اما وقتی یکی دلمونو شیکوند دیگ کاریش نداریم دیگ حسابش نمیکنیم عاشق خندودن دیگرانیم عاشق اب بازی بچه بازی همه جور کارای باحال هسیم ایلی جونم خودت دیگ منو میشناسی ک همه اینا هسم عاشق بهمن بودنمم چون فصل خوبیه زمستون قشنگه سرده سفیده خوشگله خیلی قشنگه زیر برف راه بری برف بازی کنی خیس بشی تا ی هفته مریض باشی همش قشنگه عاشق ماه تولدمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:1 ] [ ლ❣❣fahime❣❣ლ ] [ ]